25 Aralık 2010 Cumartesi

Hak MAHREMİYETİ

Maçın içine sıçtın, Utanmıyor musun... Müsabakanın anasını sktin, am.na koydun. Penaltılarımızı vermedin. Her maçta Fenerbahçe'yi yakıyorsunuz. Başka takımlara gelince kolay kolay penaltı veriyorsunuz, bize gelince penaltıları atlıyorsunuz. Size her türlü desteğim haram olsun. Artık desteğimi çekiyorum.
Hepinize yazıklar olsun. Böyle maç mı yönetilir? Bu penaltıları vermeyeceksiniz neyi vereceksiniz. Görmüyor musunuz. Bunu görmezseniz neyi göreceksiniz. Ayıp be. Bugüne kadar size hep destek verdim. Her yerde destekledim. Haram olsun size. Hepsi haram olsun. Artık desteğimi çekiyorum. Fenerbahçe olarak desteğimi çekiyorum. Kulüpler Birliği olarak da desteğimi çekiyorum. Futbol Federasyonu'nu da, Merkez Hakem Kurulu'nu da artık desteklemeyeceğim. Federasyona da hakemlere de artık güvenmiyorum. Ne haliniz varsa görün. Sizinle bundan sonra hesaplaşırız.

Küfür, tehdit, karalama..
21 gün hak mahrumiyeti..
Dışarıda yapsan adamı indirirler..

(Not : Şu an Çekip Monsteroğlu bit tv kanalında futbolun market değeri, geleceği hakkında konuşuyor.. kurum diyor, kurumsal diyor, üyelik, modeller falan diyor..)Bonus Not : Şimdi biri çıkıp kesin penaltı vardı, hakem falan diyecek :)
(Tam üzerine gelen edit : Bugün yaptığı açıklamalarda şampiyonluğumuzu Yunus Yıldırım aldı demiş... gidin arkadaşım bu adamın arkasından gidin..)

1 yorum:

Canto dedi ki...

Aziz sen bizim herşeyimizsin...