24 Aralık 2010 Cuma

FB ve Kupa

Daha kesinleşmiş olmasa da büyük ihtimal FB kupadan elendi. Ben şahsen kendi adıma sonraki turlarda dramatik ve gergin şekilde olmasındansa bu aşamada kaybetmeyi tercih ederdim. Aykut Kocaman'ın hanesine koca bir eksi daha yazılmış oldu tabi. Gene de takım bana geçtiğimiz iki seneye oranla daha çok heyecan veriyor. Evet o derece kötü bi 2 sene geçirmişiz. Stoch, Dia felan, süratli futbol hoşuma gidiyor. Bir de, dengesiz bir takım olma yolunda Fener sanki, Buca'dan 3 yiyip iki hafta sonra Trabzon u pekala beşleyebilir mesela...


4 yorum:

YODA dedi ki...

Canto katılıyorum sana, kocaman bence aslarla cıkmalıydı sahaya. risk aldı kaybetti. Belki elenmezse bu ona ders olur sonraki turlarda adam gibi cıkarır.

Bu arada 3 kez aradım seni acmıyon geri de aramıyon. Kedine kışt mı dedim.

jeankier dedi ki...

şu durumda kupaya asılmamayı anlamıyorum..

Canto dedi ki...

Kupaya asılmayan kim Jean ? Fener in kupaya asılan hali bu işte... :( Gören de 5-6 genç oyuncuyla oynadı Fener sanır.

jeankier dedi ki...

takımın yarısı yokmuş ki.. (alex :)