2 Aralık 2009 Çarşamba

Ibrahim Altinsay'la Manchester yolunda


"Çocukluğumdan beri gönül verdiğim Siyah-beyazlı formayı dünya gözüyle Old Trafford’da izlemek için orada olacağım. Skor önemli değil, cesur bir oyun görürsem sevineceğim".

Yukaridaki sozler ile biten Ibrahim Altinsay yazisini mactan saatler once uyuyamadigim gecenin sabahinda okumustum ve ozellikle bu son sozler beni cok etkiledi. Sayin Altinsay'in Ingiltere'ye gelecegini ogrendigim an aklima yaklasik 1 ay onceden biletini aldigim Fulham'in haftasonu oynanacak maci geldi ve belki orada karsilasirim diye dusunmustum ve bu dusuncede cok hosuma gitti. Ibrahim Altinsay ile karsilasmam hic dusunmedigim sekilde ve cok erken oldu. Bir onceki postumda da belirttigim gibi Manchester yolunda mola icin durdugumuzda karsilastik. Sozcukleri uzatmadan hemen kisa ayak ustu kahveli sohbetimizin icerigi:

Tabi ki ilk konu o gun oynanacak olan Manchester macimizdi. Tek soyledigi ve yukaridaki cumlede de belirttigi gibi, gormek istedigi sey galibiyetten veya puan dan cok guzel futboldu. Old Trafford'dan ezilmemis ve insanlarin agzinda tat birakmis bir oyunla cikmak en guzeli, galibiyet cok zor ama 1 puan alirsakta cok guzel olur demisti. Burada ben konuyu Mustafa Denizli'ye getirdim bir nevi Ertugrul karsilastirmasi yaptirtarak. Burada soyledigi genel hatlar ile: "tabi ki Mustafa Denizli bugun gecmis macla karsilastirdigimiz da en buyuk etken, eger dogru kadro ile cikarsa puan bile alabilir. Mustafa Denizli yi Ertugrul'la kiyasladigimizda daha guven verici, bu guven taraftarindan sahadaki futbolcusuna herkes icin gecerli".

Mac konusunu burada kesip hemen gundemde ki diger konu mevcut yonetim ve Baskanlik secimine geciyorum. Ilk sordugum soru:

Baskanliga adayligi dusunuyor musun?
I.A: Tabi ki Besiktas'a baskan olmak cok buyuk bir sey ama bu mevcut borclarla baskanliga aday olmak gercekten cok zor bi karar ve maddi anlamda cok guclu olmak gerekir. Bu yuzden su asamada bu ihtimal cok uzak.

Bu cevabin arkasindan diger sorum, bu secimde baskan adaylarindan birisinin listesinde olacak misiniz?
I.A : Bunun icin gorusmelerimiz devam ediyor. Yonetim kurulunda yer almak gercekten zor bi is, cunku davulu sizin boynunuza asiyorlar ama tokmagi bir turlu elinize vermiyorlar. Bu sebepten tokmak kimdeyse davulu calan o oluyor sizde sadece davulun yukunu tasiyorsunuz. Bu nedenlerden dolayi davul boynumuzdayken tokmagida elimize alabilecegimiz bir sekilde yonetimde yer almak icin gorusmelerimiz devam ediyor.

Peki bu gorusmeler Murat Aksu'yla mi yoksa Yildirim Demiroren'le mi oluyor.
I.A: Tabiki Murat Aksu'yla gorusuyoruz. Eger belirttigim sekilde bir gorev durumu olursa Murat Aksu'nun listesinde secimlere katilacagim. Yildirim Demiroren'i destekleme gibi bir durumum olamaz.

Yildirim Demiroren yonetiminin durumu ve taraftar tepkileri?
I.A: Ben sampiyonluktan sonra Baskan'a "Sayin Baskan bence bu 2 kupayida bu yil icerisinde almisken bu noktada baskanligi birakirsaniz camia tarafindan hep guzel sekilde hafizalarda kalacaksiniz, yoksa herhangi bir basarisizlikta tepkiler yukselebilir" diye belirttim. Sonucta karar Sayin Yildirimdemiroren'e aittir. Bu sene basinda da bu gerceklesti. Keske o zaman bunlar yasanilmadan ayrilsaydi.

Bu arada cevremizdeki insan kalabaligi artmaya baslayinca daha fazla detaylara giremeden ozel konulara gectik ve Fulham macina gidip gitmeyecegini sordum.
I.A: Ingiltere'ye kadar gelmisken Fulham'a gitmeden olmaz tabiki. Burada sanirim bir kac mac daha izleyecegiz.
Sonra benim macta oturacagim tribunu soyleyince kendisiyle ayni tribunlerde olmayacagimizi ogrendik ve ayrilirken yaninda bulunan arkadisinin ismininde Bulent oldugunu ve onunla da Liverpool maci donusu tanistiklarini belirttikten sonra karsilikli basari dileyip kisa soylesimizi noktaladik.

1 yorum:

soon dedi ki...

sağ sutuna röportajlar diye biyer açtım, bilmiyorum arkası gelirmi ama güzel gidiyo bu iş.