9 Ağustos 2010 Pazartesi

denizli & alex

alex de souza için 2004 yılından beri taraftarın sevgilisi desek yanlış olmaz sanırım.. diğer büyüklerin (aziz başkan tek büyük dese de) taraftarlarının bile sevdiği bir isim, altı senedir kimseyle probleminin olduğunu ben hatırlayamadım.. gazetelere göre bugünlerde muhtemel problemi aykut kocaman ile.. her zamanki gibi koşmuyor alex.. bunun sebebi de kondisyon eksikliği falan değil, internet sitesinde neden koşayım ki rakibin arkasından, ben topu koştururum diyor.. başkan araya girmiş de, takımı topla demiş, demiş, demiş.. görünen köy kılavuz istemez derler, sanki girilen yolda kaptan emre belözoğlu, hoca aykut, iki hızlı kanat oyuncusu, bir kuvvetli forvet.. sistem bu olacak.. saf, içten taraftarın gördüğü bu..
benim gördüğüm ise şu; mehmet topuz olayından beri pek de konuşmayan, fakat aralarında kan davası devam eden demirören ve yıldırım için bu sene hesaplaşma yılı.. geçen seneden kanadı kırık yıldırım, diğer tarafta en kötü bu sene bile şampiyon olamama lüksü olan demirören. bir tarafta 3 sene şampiyonluk sözü verip kongreyi kazanan, ilk senesinde verdiği sözden "kıvıran" yıldırım, diğer tarafta kongrede pek de elle tutulur bir söz vermese de, rakibi murat aksu nun politik ailevi durumunu kullanarak kazanan demirören..
bu seneye geldiğimizdeyse ikisi için hesaplaşma yılı.. bana göre avantajlı olan demirören. neden derseniz, kaybetse de en az bir sene daha rahatça yola devam eder.. gelinen noktada rakibini koltuktan düşürmek için son yüklenmelerini yapıyor.. taraftarın yıllardır beklediği ve beklemeyi düşünemediği oyuncuları alıyor veya talip oluyor.
ikisinin ortak yaptığı tek şey ise bu seneyi alabilmek için en beşiktaşlı en fenerbahçeli ikonları harcamaları. birisi mustafa denizli koltuğunu bırakmadan schuster ile görüşüyor, diğeri ise 6 senedir takımın herşeyi alex i göndermeyi göze alıyor..

1 yorum:

YODA dedi ki...

Azizin yanlışlarını cebe at, yönetim mallıklarını gözmezden gel, teknik direktörlerin kazmalıklarını bir yana koy.

Sadece 1 yanıt. Alex olmasa son 5 senedeki 1 şampiyonluğu alamayacakmıydı bu takım. Yada avrupa'da daha mı kötü olacaktı.

Kesinlikle büyük yetenek, istatistik canavarı.
Bende takımı yavaşlatmasını sevmedim. Belki de fenerin baskıcı karakterini (bakınız veysel zamanı), her maç 1-2 gol yiyip daha fazlasını atan takım olma karakterini ortadan kaldırdı benim kanımca.

Sevenlere saygım sonsuz. Ama avrupaya gidip ülkesine geri dönen güney amerikalı alınmamalı.

Terim ilk sene topun ağzındaydı. Sonuç ortada.Sevmesekde Aykut, Ertuğrul gibi yurdum insanını harcamamalıyız.