10 Ağustos 2010 Salı

ayın 10' u, 10 numara? yok artık..

şimdi efendim geçen haftadan beri tatildeyiz ya, bu hafta burhaniye ye geldik.. malum beşiktaş ın efsane amigosu alen abimiz de burada, aynı sitede kalıyor.. eşimin kuzenleri ile de tanışıyorlar senelerdir komşular.. pazar günü kendisi ile muhabbet etme şansları oldu, ben aynı güne yetişemedim, yetişseydim bir röportaj patlatacaktım, kısmet değilmiş.. son yabancı transferi ile ilgili kendisi ile konuşma şansları oldu. çarşı olarak makukula yı almaları için yönetime öneri götürmüşler fakat yönetim q7 & guti den sonra makukula nın kesmeyeceği mantığı ile pek taraftar değilmiş. robinho yu kovalıyorlar demiş, olma ihtimali de var demiş. en üstteki tabloda skybet in robinho nun bu sene hangi takımda oynayacağına dair bahis oranları var, beşiktaş ın oranı bugün itibarı ile 1/10 dan (en sondayken) 1/2 oranına çıktı.. radyospor' dan fırat işbecer twitter da robinho nun türkiye de olabileceğini, hatta çırağan otel e giriş yapmış olabileceğini belirtiyor.. hayırlısı diyorum..

5 yorum:

soon dedi ki...

twitter dan:

tribundergi -DEDIKODU: Besiktas, Zlatan ve Robinho transferi icin girisimde.

bunlar güzel masallar tabi :))

Canto dedi ki...

Robinho'nun transferi Türkiye ligi için önemlidir, evet.Ama öte yandan bana göre örneğin bir Fabiano gibi kendisini ispatlamış bir futbolcu değil. Yani BJK neden bu kadar peşinde anlam veremiyorum. Herhalde ciddi bir kaynak gerektirir bu transfer o parayla hatta belki daha azına icabında gene dünya çapında şöhret, icabında kendini kanıtlamış ya da gelecek vaat eden yetenek, kadrodaki eksiği daha iyi tamamlayacak bir adam alınamaz mı? Bana göre alınır. Çok büyük riskler içeriyor Robinho transferi. Ben olmaz diye düşünüyorum zaten de, tut ki oldu, BJK ye yarardan cok zarari olur gibime geliyor, zaten uyumsuz da bir tipmiş.

Canto dedi ki...

Altidore var, öküz gibi kuvvetli. Robinho yu alsa BJK tırsmam, Altidore u alırsa hem tırsarım hem de kıskanırım.

Adsız dedi ki...

gelmeeeez,gelirse tırsmak lazım yalnız,25 gol 25 asist banko

ccc ömer ccc

Adsız dedi ki...

milliyet fb ye yazmış robinyo yu..
yok daha neler

omer Ŧв ۱۹۵٦