İlla kanatlara geçen sene başarılı görüntü çizen Kazım ile Uğur' u koymak mı lazım? İlla geçen sene başarılı olan bir sistemi devam ettirmek mi lazım? Zico belki de bir Lucescu' ydu.. Gittiğinin sonrasındaki sene takımlar tökezler Lucescu' nun.. Yandaki taktik en uygunu gibi duruyor, en azından denenmeli.. 4-3-1-2 olmaz mı? Türkiye ligine fazla 2 bek' in var, illa önlerinde kanat olmalı mı? Antep' in hocası 1-0' lık maç sonrasında, Fener' in hızlı atak yapan sağ kanadının karşısına hiç atağa çıkmayan bir bek koydum, yavaş atağa çıkan sol kanadını ise riske ettim gibisi birşeyler söyledi.. Vay be dedim, helal sana.. Taktiğin için mi? Değil.. Maç sonrası insan gibi yorum yaptığın için.. Önümüzdeki maça bakıyoruz, şımarmamamız lazım.. Bakma, şımar.. Birşeyler söyle mikrofona.. Çavuşesku Romanya' sı mı kardeşim burası, futbol eğlence, "şov biznıs" efenim.. Dear Aragones think, do not say no hemen..
Taktik etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Taktik etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
28 Ağustos 2008 Perşembe
FB Ne yapar, nasıl yapar?
İlla kanatlara geçen sene başarılı görüntü çizen Kazım ile Uğur' u koymak mı lazım? İlla geçen sene başarılı olan bir sistemi devam ettirmek mi lazım? Zico belki de bir Lucescu' ydu.. Gittiğinin sonrasındaki sene takımlar tökezler Lucescu' nun.. Yandaki taktik en uygunu gibi duruyor, en azından denenmeli.. 4-3-1-2 olmaz mı? Türkiye ligine fazla 2 bek' in var, illa önlerinde kanat olmalı mı? Antep' in hocası 1-0' lık maç sonrasında, Fener' in hızlı atak yapan sağ kanadının karşısına hiç atağa çıkmayan bir bek koydum, yavaş atağa çıkan sol kanadını ise riske ettim gibisi birşeyler söyledi.. Vay be dedim, helal sana.. Taktiğin için mi? Değil.. Maç sonrası insan gibi yorum yaptığın için.. Önümüzdeki maça bakıyoruz, şımarmamamız lazım.. Bakma, şımar.. Birşeyler söyle mikrofona.. Çavuşesku Romanya' sı mı kardeşim burası, futbol eğlence, "şov biznıs" efenim.. Dear Aragones think, do not say no hemen..
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)