11 Mayıs 2011 Çarşamba

Bir döner bıçağı hikayesi ve efendi ertuğrul bilmecesi..

 
"Gönül isterdi ki bugün oynadığımız karşılaşmanın iyi taraflarını size izah edeyim. Diyarbakır'a maç yapıp sahadan 3 puanla ayrılma düşüncesiyle gittik. maçın olaylar nedeniyle iptal edilmesinden dolayı çok üzgünüz. Zorlanmamak mümkün değil. Futbol oynamak için spor adına hiçbir ortam yoktu. Yazık, sonuçta baktığımız zaman bu işten en büyük zararı yine Diyarbakırspor görecek, Diyarbakır halkı görecek. Belki saha kapanacak, belki birkaç maç seyircisiz oynayacaklar. O yüzden onlara da yazık oldu açıkçası. Ama sonuçta Allah'a, evimize döndüğümüz için şükrediyoruz."

Bu açıklama iptal edilen Bursaspor-Beşiktaş maçı ardından değil, 430 gün önce oynanamayan Diyarbakır-Bursaspor maçı ardından gelmiş.. Hiç bu olayların Diyarbakır' a maledilmemesi, maçın oynanması gerektiği falan yok..

Bu alttaki de iptal edilen Bursaspor - Beşiktaş maçı ardından yapılan açıklama..

Yaşananlardan her futbol insanı gibi ben de çok üzüldüm. Bu durum Türkiye'nin genel sorunu. Çeşitli şehirlerde yaşandı. Futbolu hala futbol olarak göremiyoruz. Değerlendirme kültürünü geliştirmemiz lazım. Bursaspor, taraftarıyla, halkıyla, futbolcularıyla şampiyon olurken Fair Play Ligi şampiyonu da oldu. Şampiyonluk sürecinde, çok baskı altında, stres altında maçlar oynarken, küfür bile işitmedim. Stadın içinde gerçek anlamda futbol izlemeye gelen taraftarlar oturmuşlar maçı bekliyor. Bir grup insanın çıkardığı olayların cezasının yönetimiyle teknik adamıyla emek veren futbolcularıyla Bursaspor takımına kesilmesini ben kabul edemem. Biz Türk futbolu adına iki senedir ligimize renk kattık."

Soldaki bizim maçtaki pala, sağdaki Bursa' daki döner bıçağı.. 

Ben bu olaylara çözüm öneriyorum, altta Almanya' da kullanılan döner bıçakları, traş makinesi şeklinde.. 


1 yorum:

efeden09 dedi ki...

bıçak bizim imalatımız tandır 05542918971