20 Şubat 2011 Pazar

a message to rooney!

crawley ingiltere de yerel lig tabir edilen conference ligde mücadele eden, bu ligde eskiden ingiltere 1. liginde mücadele eden ülkenin en köklü takımlarından wimbledon un ardından maç eksiği ile 2. durumda. ilgiltere kurallarına göre premier lig ve conference lig de mücadele eden takımlar FA Cup' ta karşılaşabiliyorlar. kurada sembolü red devils (kırmızı şeytanlar) olan crawley yine sembolü red devils olan manchester united ı istiyor. işte kura çekiminde crawley taraftarlarının hali;
maçın 19 şubat ta oynanacağı belli oluyor, bütün taraftarlar heyacanlı.. bir grup alttaki şarkıyı besteliyorlar, eski bir şarkının müziğini kullanıyorlar. a message to rudy olan şarkıyı a message to rooney olarak değiştiriyorlar. klipte sağ tarafta, beyzbol şapkalı adamın dk 1:00-1:15 arasındaki hareketlerine dikkat.
arkadaş 1958 yılında gerçekleşen bir uçak kazasına gönderme yapıyor. bu kazada 8 manchester oyuncusu olmak üzere 23 kişi ölmüş.. arkadaş bu videodan sonra hapsi boyluyor. dün oynanan maç mı? manchester sadece 1-0 kazanabiliyor.


3 yorum:

Canto dedi ki...

bilader bu haber flying duçman deydi galiba, kaynak vereydin, ayıp olmuş :)

jeankier dedi ki...

Kaynak maynak vermiyorum, kaynak benim kardesim. Takimin sevincini iceren videoyu haberturk te gordum ve inceledim olayi, tamamen bana ait, o versin kaynak beni :) hatta bu haber icin 2 gundur tr de bulunan ingiliz misafirim james allen dan bilgi aldim.
Sterler

jeankier dedi ki...

Not : ilgili takim amator ligde olmasina ragmen araplar tarafindan satin alinmis, oyuncularin cogu bir ust lig olan 3. Lig oyunculari, yani profesyonel oyuncularmis.. Bunu da yazsin basin :)