30 Ekim 2010 Cumartesi

vay babaiğ


dna testi istiyoruz..
edit soon:
lan ben nerde yannış yaptım bakışı bu,tanıyorum



(alıntı krampon.net den)
Krampon muhabiri: Allen hoşgeldin Türkiye'ye, sana allen diyebilir miyim?
Allen Iverson: Tabi ki, rahat ol. Ama o lanet olası Allen rahat dursun. (Gülüşmeler)
K.M.: Peki Allen, öncelikle neden Beşiktaş?
A.I.: Baştan söyleyeyim. Çocukken Beşiktaş taraftarı falan değildim. Beşiktaşlı yöneticiler pazarlıklar sırasında sürekli bana bu lanet soruyu sordu, bir anlam veremedim. Başkan'a "Ben Fenerbahçe altyapısında yetiştim" dedim, kalpten gidiyordu... (Gülüşmeler)
K.M.: Neden Beşiktaş soruma yanıt alamadım?
A:I.: Başkası istemedi ki adamım... NBA'de son birkaç sezon çok sıkıntı çektim. Lanet sakatlıklar çok zorladı, oyuna uzak kaldım. Yaş da tabi kemale erdi, sahada istediklerimi yapamıyordum. Philly'ye, evime geri döndüm, orada bile yapamadım. Kahrolası bir büyü altında gibiydim. Sonra Beşiktaş'ın bu ilginç teklifi çıkageldi. Teklifin geldiği gün 25 kız ve 3 erkeğin katıldığı özel bir partideydim. Kahrolası menajerimle çok ilgilenemedim.
K.M.: Sonra ne oldu? Yani partiyi değil, teklifi kastediyorum. (Gülüşmeler)
A.I.: Teklifi kabul etmek istemedim, burda rahatım yerinde. Yediğim önümde yemediğim arkamda. (Gülüşmeler) Ama menajerim reddetmenin kabalık olacağını söyleyince Beşiktaş'a sürekli lanet olası yeni istekler öne sürdük. Ama şaşırtıcı bir şey oldu. Ne istesek kabul ettiler. Biz de kara kıçımızı kaldırıp mecburen anlaşmak zorunda kaldık.
K.M.: Ne gibi isteklerden bahsediyoruz?
A.I.: Hansel ve Gretel'i yeni okumuştum. Şimdi yeni takımım sayesinde bisküvi ve pastadan yapılma bir evim olacak. Diğer taleplerimizi açıklamak isterdim ama hesap vermem gereken bir karım var adamım. (Gülüşmeler)
K.M.: Türkiye ile ilgili neler biliyorsun, burada ne bulmayı umuyorsun?
A.I.: İyi oyuncuların NBA'e geldiğini, ülkedeki iyi oynayan diğer oyunculardan doping ve hile yapanları çıkardığımızda geriye Ömer Onan'ın kaldığını duydum. (Gülüşmeler) Beşiktaş'ta güzel günler geçireceğime eminim. Özellikle Erdemir, Aliağa Petkim gibi efsane takımlara karşı oynamak için sabırsızlanıyorum adamım... (Gülüşmeler)
K.M.: Allen çok teşekkürler. Tekrar hayırlı olsun. Son olarak eklemek istediğin bir şey var mı?
A.I.: Büyük taraftarımıza seslenmek istiyorum: "NBA'de şortlar dize kadar.."

Hiç yorum yok: