19 Eylül 2010 Pazar

notlar, fenerbahçe beşiktaş 19 eylül 2010

* nihat yedek bekler, tabata oynar
* beşiktaş ın en zayıf pozisyonu sağ bektir
* emre oynamadığında fenerbahçe orta alanda top yapamıyor
* niang her takımın isteyeceği bir "striker" dır
* dia bu takımın oyuncusu değildir
* guti maç içerisinde belirli dönemlerde çok top kaybetse de, takımın lideridir
* quaresma büyük olasılıkla küçük maçları aldıracaktır
* beşiktaş ın bundan sonra kalesini cenk koruyacaktır
* sebebini bilmediğim şekilde fenerbahçe alex çıktıktan sonra 2. kez maçta puan kaybetmiştir
* ilk yarının ilk 20 dk sı dengede, son 25 dk sı fenerbahçe nin üstünlüğü ile (belki 4-5 olabilecekti) geçmiştir, ikinci yarı beşiktaş ın üstünlüğü ile geçmiştir (bir derbide evsahibi bir takımın bu kadar geri çekilmesini anlayabilmiş değilim).
edit : volkan maç içerisinde hakemin kötü yönetim gösterdiğini, bobo nun da penaltıda kendini profesyonelce yere attığını söyledi.
edit2 : son 5 sene fenerbahçe nin derbi istatistikleri
2005/06 sezonu: 3 galibiyet, 1 beraberlik
2006/07 sezonu: 3 galibiyet, 1 beraberlik
2007/08 sezonu: 3 galibiyet, 1 mağlubiyet
2008/09 sezonu: 3 galibiyet, 1 beraberlik
2009/10 sezonu: 3 galibiyet, 1 mağlubiyet

3 yorum:

Cihane dedi ki...

volkan topa cok kontrolsüz girdi, bobo da kendini bir adim önce birakti ama birakmasa orada dizi, bilegi birakirdi. Adami bicmeye gir, sonrada kendini atti de, ayip valla. Fener beklemedigi sekilde üc puani aliyordu, simdi bir puana üzülüyorlar.

Canto dedi ki...

Volkan aynen Cihane nin dediğini söyledi. "Ben de kontrolsüz çıkmış olabilirim ama Bobo da kendini güzel attı" vs.

Yannız "adamı bicmeye gir" yorumu da pek absürd olmuş be kardeşim.

Cihane dedi ki...

Benim demek istedigim rakibe öyle girersen kendini atti demeye hakkin kalmaz, ben kontolsüz girdim ama adamda kendini atti ne demek ki? Valla ben tetigi cekince adamda ölmüs gib bir sey :-)