7 Ağustos 2010 Cumartesi

robinho

bugün fanatik haberi.. fenerbahçe almak istiyormuş. normalde haber fanatik falan olduğunda direkt pas geçiyorum da, bu haber çok da mantıksız gelmedi. aziz başkan her zamanki manevralarından biri ile sevgili taraftarlarını yine mest etmek ister diye düşündüm.. beşiktaş ın ilgilendiği topuz u al, gs nin ilgilendiği stoch u al.. olmadı futbol şubesini falan kaldır sayın başkan.. rakiplerin kimlerle ilgileniyorsa git al, para bol ya.. geçen hafta toplam borçları açıkladılar radyoda bu arada, fb 290kytl gs, 280kytl bjk, 270kytl fb.. öyle kurumsalız, bizim borcumuz yok diyen sayın fb taraftarları, yok öyle birşey.. o kurumsal yapıda seçim öncesi bu kadar para verdim kimse beni yerimden oynatamaz dedi aziz başkan (mecazi değil, gerçekten dedi yani.) tık yok tarftardan.. olmaz da zaten..

3 yorum:

soon dedi ki...

robinho türkiye ye tatile bile gelmez..az önce cepten konuştuk öyle dedi yani kendisi..

jeankier dedi ki...

abi bir haber var, umarım doğrudur bu postunun screenshot unu aldım, sileme diye :)

soon dedi ki...

cl de takımı yok abi türkiyenin, robinho falan hayal derim..