5 Ağustos 2010 Perşembe

fenerbahçe premium

iki maçta 7-8 gol pozisyonu verdi takım, ilk maçta bu tur biterdi..dün bir de penaltıları vardı ilave olarak, 60 larda falan biterdi maç.iyice rezillik çıkardı bunlar olsaydı. 0-1 skoru 90. dakikaya kadar devam etti de taraftar tutunacak bir dal buldu, yoksa fb taraftarı bu sene çok büyük rezilliklere imza atacak..
forvet transferi mi olur, içerdeki ilk maç, bjk maçı mı olur,bunlar yeterli mi bilmiyorum bişeylerin taraftardaki gazı alması lazım yoksa bu taraftar bu stadı yıkacak arkadaş ben dün onu gördüm.
aşşadaki postu neremize sokacağız bilmiyorum ama maça gelince,takım ilk maçtaki gibi yine hazır değildi, oyuncular güçsüz kaldı, ligin 3. haftasını oynayan rakiplerine tüm mücadelelerde (bilica-ggönül hariç) kaybettiler (kazım sahada olsaydı bilica ve ggönül e o da ilave olurdu)..aykutkocaman ı eleştirmek lazım bu açıdan, erken açsaydın sezonu birader, bu kadar sürede hazırlayamayacaksan takımı.
.
şimdi kritik bir dönem,
aykutkocaman-hızlı kanatlar-merkez forvet-güçlü savunma->seri hücum..ortada bir fikir var bu sene, ve ben bu fikri beğendim,
daumu gönderirken, zicoyu gönderirken daumu gönderirken hata yapan yönetim artık bir doğru yapmak ve bu fikrin-planın arkasında durmak zorunda.

bir takıma hersene reset atılmaz.dün yapılan maçı daha önce edu-lugano-kezmanı bekleyen fb ile dinamo kiev karşısında 4 sene önce de izledik.

3 yorum:

jeankier dedi ki...

ben de ayrı bir post atacağım da, yazında tek takıldığım nokta bu takım her sene reset atılma olayı.. takımın kadrosunda geçen seneden değişen bir şey olmamakla beraber ek iki adam geldi.. şu anki hoca da geçen sene hocanın üzerinden direktördü, yani yine sorumlu birisiydi.. yapı aynı yani.. anlamadığım ise şudur, geçen seneki başarısızlıktan aykut kocaman' a hiç bir pay çıkmaması.. geçen sene yattı mı bu adam, hiç birşey yapmadı mı?

Canto dedi ki...

Korner atmamış lam Fener, hangi hızlı oyun ?

Bu foto il maçtan herhal, içerde çubukluyla mı oynadılar?

soon dedi ki...

@cenker beklşiyorum postunu..
@kudu, aynı mavi formayla çıktılar yine..