9 Aralık 2009 Çarşamba

+5' de giden 5 puan..

Kur'alar çekilmeden 2 kişi ile yemeğine iddiaya girdik.. Beşiktaş' ın CL' de 5 puan alacağını iddia ettim.. Son torbadan Wolfsburg' un çıkması ile iddiaya girdiğim kişiler sevindi haliyle, Beşiktaş' lı olsalar da :) Manu maçına kadar alınmış 1 puan sonrasında bile son maça kadar beklemek lazım dedim.. Manu maçında ekstradan alınan +3 puan sonrası ulaşılan 4 puan beni heyecanlandırsa da, dünkü maçta 95. dk' da maç 1-2' e döndü.. Ve 4 puanda kaldık.. Artık çirkefe yatabilmek için tek şansımız 2 kişide çıkan dopingin 3 kişide çıkması ve maçların hükmen CSKA alehine mağlup bitirilmesi.. Yürü be doping kurulu.. (Maç içerisine Rıdvan' ın yaptığı yorumlar yine saçma sapandı, spiker BJK tarihinde Avrupa maçlarında evinde arka arkaya 3 kez yenilmedi diyor, Rıdvan' da ilk kez olacak yani diyor.. Kardeşim adam mı kalmadı, adam gibi biri bulamadınız, Beşiktaş' lı adam mı kalmadı)
Edit : Dünkü CSKA maçına kitlendiğimden son torbada çıkan takımı yanlış yazmışım..

7 yorum:

steven_stiffler dedi ki...

Son torbadan Wolfsburg çıkmıştı.

Canto dedi ki...

Mustafa Doğan verelim Jean, çakma BJK li olsa oluyor mu ?

hayyam dedi ki...

Son on yildir Ilker Yasin'in anlattigi Avrupa maclarinda Besiktas'in yendigi karsilasmayi hatirlamiyorum. Eger yendigini hatirlayan varsa lutfen soylesin cok merak ediyorum. Oturup o maci tekrardan izlerim.
Gun boyu bin tane totem yaptim ama ekran basina gectigimde hepsi bozuldu.Ilker Yasin'in sesini duydugumda yanimdaki arkadasa dedim ki bugun Besiktas muhtesem de oynasa (ilk 20 dk disinda kotu bir oyun vardi)kesin yenildik...

Bugun Besiktas yoneticisi olsam ilk ziyaret edecegimkisi yemin billah Aydin Dogan olur. Kessin su adamin sesini parasi neyse verelim.

Canto dedi ki...

Hayyam süper tespit. Bu adam gitsin Galatasaray'ın maçlarını anlatsın kardeşim. Koskoca Spor Müdürü maç mı anlatırmış yahu bunu da anlamıyorum.

jeankier dedi ki...

Totem, uğur olayını geçtim de.. Bu kanalın spikerleri maçı ya delirmiş gibi anlatıyorlar ya da sakinleştirici almış gibi.. arası yok yani.

YODA dedi ki...

bosa fener tribününde mac sonraları cenabet ilker yasin, sittir ol git ilker yasin denmedi :)

adamda var bir büyü falan

Canto dedi ki...

Uğursuzluğu bir tarafa, anlatımı da kanser edici türden. Pot da kırıyor, hakemin Henry'nin el ile oynamasını görmediği maç için Fransa'nın 1-0 kazandığı maç diyor mesela, uzatmada 1-1 ile elenmişti İrlanda.