22 Ekim 2009 Perşembe

Ondan Bundan..

Laleli' de dükkanlar var.. Rus ve Rusya ülkelerine bir dolu satış yapıyorlar, resmen ciddi bir ticaret var.. Fakat firmaların öne çıkması lazım, nasıl mı.. Poşet yapıyorlar, malları taşırken kullanmak için. Üzerine amblem, firma ismi.. Altına kocaman alttaki yazı..
okuyamayanlar için.. MILANO, PARIS, ROMA, LONDON gibi şehirlerde temsilciliklerimiz bulunmamaktadır.. Haliyle gören büyük puntoları görüyor :)

Doğuda hangi şehir bilmiyorum, boru hattına kaçak boru hattı çekiyor, ham petrol.. Rafineri kuruyor! Rafineri kuruyor! 2 sene petrolü işleyip satıyor, 2 sene sonunda yakalanıyor..
Patronu getirmişim, Çırağan' dan alacağım sabah.. Yarım saat önceden oteldeyim.. Kapalı otoparka gideyim dedim.. Bekle bekle arabanın içerisinde, sıkıntı.. Önümden Aziz Yıldırım geçti.. Tam da Topuz gerginliği zamanları.. Fırladım.. Başkanım dedim fotoğraf fln.. Eeeiiieaah dedi.. İyi dedim.. Israr edeceğim sandı, ya da orada çalışan biri sandı herhalde.. Arabama yönelince döndü, anlık ama.. Kırmızıda yavaş kalktım, önünde falan durdum, ipnelik olsun diye.. Tırsmadım değil ama, .şaklı adam, 15 dk benimle görüşürse Allah korusun Fener' li falan yapar nemelazım..
Cihan Kamer, Fenerbahçe yöneticisi.. Maça Beşiktaş kaşkoluyla gitmiş, gazetecileri görünce girmemiş maça.. Hemen yapıştırmışlar, Aziz' den çekindi diye.. Sevmem falan da, Aziz başkan' da bu işlerle uğraşmaz gibi geliyor bana..

Hiç yorum yok: