22 Ekim 2009 Perşembe

FERRARIIIII..........................................

O ne muthis bir ikinci hamleydi, hala etkisindeyim o pozisyonun. Soyle gecmise baktigimda aklimda kalan en iyi Besiktas stoperi Zago derken bu adam geldi ve butun herseyi bastan yazdi. Sivok'la beraber olusturduklari defans ikilisi bence su ana kadar ligimizdeki en iyi defans ikilisi diyebilirim. Ayrica son dakikalara dogru Wolfsburg defansinin uzaklastirdigi bir topla geriye dogru donen (basta I. Uzulmez) takimi durdurup onlari ileri yonlendirmesi ile oyunu ileri tasimasi varki bu adama hayranligimi iki kat arttirdi. Oyuna gelince Rustu yine sahanin en kotusuydu bana gore; bunlari soylerken gercekten icim sizliyor ki ben bu adami FB de oynarken dahi cok severdim. Onun disinda Denizli icin basarili bir oyundu. Oyuncu degisikliklerinde biraz gec kalindigi soylenebilir ama yapilan degisikliklerde hocanin sistemle oynamamasi benim icin en guzel tarafiydi. Ayrica gec gelen oyuncu degisikliklerinde M. Denizli'ye de hak veriyorum bu 1 puan onun icin cok onemliydi ve princ'e giderken bulgurdan olmak istemedi. Insallah 14 gun sonraki randevuda bulgurlarin yanina princleride eklemis oluruz. Eger Sivok-Ferrari-Ernst-Fink-Bobo (Bobo ve Fink'in kalitelerini tartismak artik cok gereksiz cunku eldekiler bunlar) iskeleti bozulmazsa Besiktas gruptan 3. degil 2. olarak bile cikabilir. Ayrica takimdaki isigi ben bugun Nihat'ta da gordum. Sahada fiziki olarak daha guclenmis ve ilerisi icin isik veren bir Nihat vardi. Son sozum ise yeter be Deli Ibo bari sen feragat et bu 11 den. Ilk yarinin son ceyreginde bir BJK kontrasinda sol tarafa dogru acilan topta orta ic yerine Bobo'nun arkasinda bir defans oyuncusu seklinde kosusu vardi ki beni cileden cikartti. Yalniz artik kizamiyorum bu adama sadece guluyorum....

2 yorum:

Cihane dedi ki...

stadtaydim,52 inci dakikada yapti o hareketi ferrari o ha felan oldum!! 1-2 dakika, ilk pozisyonda kaydi top adamain önüne sekti sonra bidaha kaydi yanlis görmediysem

Canto dedi ki...

video istiyoruz kardeşim ...

Ben yakından takip etmiş olmasam da o kadar methiye düzülecek bir numara göremedim bu Ferrari'de henüz. Umarım dediğin gibidir.

Cihane, ne yakıyonuz kardeşim tribünü, yoksa bu da gurbetten Demirören'e bir gönderme miydi ?

Ayrıca siz gurbetçi kardeşlerimizi blogda daha bir aktif görmek isteriz.