22 Ekim 2009 Perşembe

Aziz Yıldırım'ın Efes saldırısı ...

Aziz Yıldırım geçenlerde Efes'e sağlam giydirdi biliyorsunuz. Jean'den detaylı bir post bekledim gelmedi, ben yazayım bari dedim.

Bir kere bu açıklamaların Efes'e kaybedilen finalin hemen ertesine gelmesi, -Aziz gündem değiştiriyor gene- klişesini akıllara getirdi. Gerçi yönetim yanılmıyorsam bu konuda açıklama yapılacağını daha önceden duyurduydu. Ben açıklamanın detaylarını bilmiyorum, şimdi google lamakla da uğraşmak istemiyorum zira derdim bu değil. Satır aralarında söyledikleri değil, başlıklardakiler yeterli benim yazım için. Efes bugüne kadar Türk basketboluna ne verdi demiş mesela... Bir salon yaptırmadılar demiş. Resmen saldırmış Efes'e. Yıllardır biriktiriyor herhalde.

Kardeşim sana ne bunlardan ya? Doping meselesini deşersin, kurcalarsın, hakkını ararsın hukuki platformu neyse orda, ama gidip de Efes'e durduk yere bok atmak neyin nesi ...


Özilhan'ın da benzer bir üslup kullanması, derli-toplu bir açıklama, kınama yerine onların da devlete beleş spor salonu yaptırıyorlar felan tipi bir karşı-açıklama yapması da normal değil bence ama herhalde karşılarında bu tip bir adam bulunca başka türlü olmaz diye düşünüyorlar bu tip insanlar.

1 yorum:

jeankier dedi ki...

aziz yıldırım' ı aklı-selim' e davet etmiş daha ne yapsın bu adam.. ülker ile karı-koca olmadan fenerbahçe ne vermişti basketbola, hep vardı oralarda bir yerde ama 2 tane adam yetiştirdi mi son 10-15 senede, şimdi saymayın bana, lafın gelişi yani.. türkiye' de basketbolu basketbol yapan 2-3 işletmeden biridir efes-pilsen, senin "takımca doping yaptılar" diyebilmen için daha zaman var hocam.. bu beşiktaş vs için de geçerli, efes' in yeri ayrı yani.. ben post' u attım diye hatırlıyordum aslında, dönüp baktım önceki sayfalara, sanırım draft yapıp silmişim, küçük bir gönderme http://seviyoruzbuoyunu.blogspot.com/2009/10/aboneyim-abone.html şurada vardı aslında..