14 Ağustos 2009 Cuma

Özür dilerim Ömer Üründül ...


Ukrayna'da 8 metre mesafeden düşüp hastanelik olmuş. Duyar duymaz perişan oldum zira kendisine çok ah etmişliğim vardır. Şimdi burada alenen özür diliyorum işte. Gerçi benim ahlarım daha ziyade otu-boku yorumlamaya başka hiçbir yorumcu yokmuş gibi Ömer Üründül'ü gönderen TRT yönetimineydi daha çok. 3-4 senedir heryerde Ömer Üründül, bir insan bu kadar eskitilir mi be kardeşim. Pekin'de yorum yapmadığı spor dalı kaldı mı ? Bayanlar - kürek 800 mt. belki ? E adamın repertuarı, fikriyatı da bir yere kadar değil mi, bir yerden sonra ister istemez tekrar girer, böyle olunca da ABD - Çin erkekler voleybol maçında bloklar arası bağlantıdan dem vurur. Bak şimdi düşündükçe gene kötü oldum, çok özür dilerim çok...

1 yorum:

soon dedi ki...

organlar arası kollektif uyum diliyorum kendisine