27 Temmuz 2010 Salı

Telekulak

Bi tarafta Gyan bi tarafta X, bi tarafta Cihan, öbür tarafta Murat.

- Abi selamlar.
- Selamlar M...
- Abi ne oldu o iş?
- haaa şeyimi diyorsun. Bakalım sunduk teklifi bekliyoruz.
- Abi başkan dedi, bugün şeyedemezsek artık onu.
- Ne dedi ne dedi?
- Bugün şeyedemezsek öbürünü bari şey yapalım diyo başkan.
- Sen nerdesin şimdi?
- Ben menajerin yanındayım. O da baskı yapıyo bi yandan.
- Ya tamam öğleden sonra rengi belli olur .
- Abi sakata gelmeyelim orda, sızdı çünkü olay.
- Ben o sızdıranları da biliyorum İstanbul a döniyim onların a... koyucam.
- Abi ben bağlıyim burayı, ön mukavele felan diye şey edemez miyiz?
- Ya yok sen beni dinle, bitiyo iş. Şerefsiz menajerin b.k yemesi, son dakka madde ekletmek istiyo.
- Ne istiyorlar abi?
- Başkan şeyden sonra dikkat ediyor ya..
- ...
- Şeyi diyom, o İspanyol piç yok mu?
- Abi o işi de hocaya bırakalım halleder diyorlar da bizim hoca ne anlasın o işlerden.
- Şerefsizin sözleşmesini bulmuş i.neler nerden bulmuşlarsa.
- Yapma ya!
- Olm hep aynı g..verenin bokları bunlar, diyorum ya.
- Şimdi biz şey dedik tabi, bu sözleşmeyi esas alcaksanız, baştan yatar bu iş dedik.
- Başkan ne diyo?
- Başkan ne diycek, o da yarın alıp gelmiyosan bi daha hiç gelme diyo.
- Çok yüklendiler başkana, ifade felan vermiş.
- Yok birşey yapacaklar belli, bunlar organize olmaya başladılar basında felan.
- Abi haberleşelim, ben burda haber bekliyorum senden.
- .

Hiç yorum yok: