22 Ocak 2010 Cuma

Jo


Galatasaray Man.City' den Jo' yu 6 aylığına kadrosuna katmış. Zaten Ocak 2009' dan beri Everton' da kiralıktı, bir kiralık macerasına daha başlıyor. Bu arkadaş CSKA' dayken Vagner Love ile Brezilya U21 forveti şeklinde bir yatırım oluşturuyorlardı. Jo' yu 18 mio pound' a Man.City almış, haliyle Tevez, Adebayor gerektiğinde Robinho' dan oluşan forvet hattında bonus kafa' dan öte birşey olamazdı.. Ek bilgi, Vagner Love halen CSKA' nın oyuncusu, kiralık olarak Brezilya semalarında.. Fenerbahçe' den bir bomba bekliyorum.. (Elano M.City' e 8 mio pound' a gitmiş.)

İsminin anımsattığı en kısa kardeş Jo(e) dalton' un aksine 1,89' luk boyundadır..

3 yorum:

soon dedi ki...

acetoblog a göre sezonsonu satınalma opsiyonu 8milyon avroya gs deymiş, bu şartlarda mükemmel transfer.

hayyam dedi ki...

inanilmaz bir kiskanclik sardi beni. Dun gece dusundum tam 6 futbolcu EPL den gelme (Gerci NTV de dusunmus ama olsun). Birde bizim kadroya bakiyorum Ferrari disinda adam gibi bir yabanci yok hepsi birbirinin cakmasi. Eskiden Aziz Yildirim yapardi bunlari ama artik hakkinda cikan soylentiler mi yoksa maddi durum mu bilmiyorum. Belki de Hakan Bilal Kutlualp olmadan bu kadar oluyordur.
Konuya donecek olursak, belki Jo city de cok basarili olamadi ama Everton'da gayet iyiydi. Eger ortamini bulursa ortaligi duman eder.
Bu sene GS'nin basta Rijkaard olmak uzere yaptigi transferler gercekten onlari kalite acisindan Avrupa furbolunda simdilik basalti konumuna oturtacaktir. Buradaki butun gazeteler her transferi gundeme gelen ismin yanina birde GS yi eklemeye basladilarf. The sun dan the guardian a kadar her yerde bir sekilde GS nin ismi geciyor. Bir cok Italya ve Ispanya takimindan daha populer durumda su an. Bunda hocanin etkisini soylemeye gerek var mi bilmiyorum..

YODA dedi ki...

opsiyon yok sadece 4 ay için 2m€. avrupada oynayamayacak. çok gereksiz bir transfer bence.